Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, September 21, 2010

!! Raya Oh Raya Part 4 !!

okai.. sekarang aku sambung tok pegi beraya di Ayer Hitam dan Sungai Kajang.... kt Ayer Hitam dkt area2 Sri Gading tu terletaknya rumah adik bongsu arwah atok aku belah mak @ Atok Bak @ Pak Ngah Samsu (ni orang Pt. Bilal yang panggil..) kami bertolak beramai dalm3 buah kete konvoi sebab sepupu KEMBAR aku tak dapat join sebab ada keje dan kakak aku pegi beraya di BP MALL a.k.a dating...

Pak Ngah Balak pown ikut satu family.. lagi pown kete ada kosong.. tu ynag mengajak ikut sekali... kami tiba di rumah Atok Maa'rof je terus jadi pelik.. kenapa rumah ni ada makan2 ke.. langkah kanan la kami rupanya.. rumah atok Maa'rof baru nak ada marhaban.... so tak dapat lah kami beraya lama2.. lagi pown anak sedara Atok Maa'rof je yang nak dtg melawat.. cucu2 dtg nak amek pic je... (aku la tu).. tak sopan sungguh....

laki tu lah Atok Maa'rof... sebelah dia kakak mak aku dan mak ku comel....

lepas je balik dari Ayer Hitam, ktorang terus gerak pegi rumah Mak Itam... kali ni kt Sungai Kajang.. dekat je.. tp still area kampung gak.... sampai je Mak Itam tak ada pegi jadi ketua marhaban wanita.. Pak Itam lak tgh jaga lembu....  sepupu Wan yang sambut kami.... kami tgk dia makin gemok.... dgr cerita dia keje2 kampung je... tp lumayan siot.... mak aku dgn mak cik dah melantak kt dapur.. pastu terus merayau belakang rumah petik pucuk ubi.. daun turi dan macam2 lagi.. Mak Itam mmg kaki sponsor sayur2 kampung....

ni mak aku and the geng....

 tgh memetik daun turi.....

baju yang aku pakai la sepatutnya di pakai pada 1 Shawal.... (ape daa....)

balik dari rumah mak Itam.. dan kakak aku dah balik.. kami bergambar bersama pakai baju yang sepatutnya dipakai pada raya pertama.. lepas je amek pic tu.. kami terus pegi cuci pic tu... biasa lah pic kenangan family kami bersama... Thanx to Iera yang amek kan pic ni....



!! Kami Sayang Mak !!

No comments: