Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, September 21, 2010

!! puasa vs raya !!

aku suka raya kali ni meriah... Walawp0wn diambang raya.. Bermacam2 perkara berlaku... Meriah kali ni kami beraya... Aku dpt gak duit raya maklumlah.. Masih belajar.. Anak2 sedara minta wit raya p0wn aku ckp mnta tahun dpn... Skang cik adde tgh sengkek.. Tahun depan insya allah dpt duit raya... Mudah2an aku dah dpt keje..

Aku berharap sgt yg aku dpt terus keje lepas habis prektikel... Aku dah dpt peluang kt MRCB... Tp skang yg pasti aku tgh mnta tmpt prektikel kt JKR, BP & MPBP... tgk la ne satu yg dpt... Aku terima je... Aku sebenarnya na cter mende lain... Aku nak cter yg baju raya aku t0k raya pertama xdpt2.. Td baru aku dpt... Plg sedih.. Baju 2 ik0t theme... Kain baju kurung 2 kain dr Kelab Sukan JKR... ayah aku xsempat pakai... Jd kami buat baju kurung dgn kain 2... Tak pasal2 aku kene pakai baju yg jarang2... Bukan aku reti...tp segan la.... dan raya kali ni gak lah kami byk amek pic tok dimasukkan dlm blog dan fesbuk.. bukan ape.... saje je. sebagai kenangan....

selain daripada tu gak.... byk tempat gak la aku pegi beraya.. tp folo family belah mak.. jalan2 jumpa atok sedara.. nak melawat atok sendiri dah meninggal... melawat saudara mara yang dah lama tak jumpa.. nak ambil berkat bulan SHAWAL... nak bersih kan diri dari segala dosa dan salah silap sesama manusia...

!! Kita enjoy !!

No comments: