Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, August 26, 2010

!! Mr. M Part 3 !!

hari tu pegi library atas nak pegi print notes... tetibe terserempak dengan Mr. M.. tp mcm base la aku je yang excited jmpa die.... die lak ntah noits ke x... aku ad kt situ.... tp yang best td.. jmpa kt lift.. (kt situ je la aku salu jmpe die...) die nmpk smart bile pakai T-shirt berkolar.. salu aku nmpk die pakai kemeja.. die senyum kt aku.. so aku rasa die notis yg aku ad.... bagus la tu.... walau pown aku yang mengandaikan nya sendiri.... 

cternye gini.. td masa die tgh jln menuju ke lift.. die tgh gelak dgn kawan2 die... then, bile pandang aku.. die mcm terkesima @ terpegun kot.... aku tataw sangat tp aku notis la ad orang pandang aku lama.. bile aku toleh die tgh tgk ku.. aku terus segan2.. ntah erk... berbunga sebenarnya.. (biar la aku perasan bila lagi nak ad perasaan syok sendiri kan....) betapa bahagia nye aku bile die aku tgk muka die....

dalam hati da ad taman tiap kali aku jmpe die.. wah bahagia nya aku bile hari2 jumpa die... tp aku rasa die da awek.. aku risik2 la tanya sape yang kenal die.. rupa nya die still single n scandal mandle byk la kot.... walau pown die x hot.. tp die ada aura tersendiri.. aku suka tgk muka die sebab muka die "mabushi".. nampak tenang je.... sejuk mata memendang... die ni pown agk nakal gak la.. die salu kacau kawan2 die... kesian pada kawan yang salu kene buli ngn die... gurau2 sayang kan.. xsalah pown.... ehehheh =)

ape lagi erk pasal die aku nak taw... (nak sgt..) n skang pown aku rase da mcm kaki stalker... xpe la yang penting.. die aku punya.. gitu erk.... ni name nye aku tgh berbunga.. tu yang aku merapu meraban ni hah.... pape pon.. kalo ad jodoh.. nanti kit jumpa lagi kt lift ya... kite same2 dtg lambat.. baru ley jumpa....

!! Mr. M oppa chua-hae!!

No comments: