Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, August 4, 2010

!! I hate that place so much !!

aku mmg tak ley BLAH langsung ngn tempat tu.. sampai mati pown aku xna jejak kt tempat tu.... pedulik hape aku.. ape ingt aku ni ape... MANJA sgt!! tlg la ley.. KECUALI terpaksa.. utk kesenangan mak aku.. aku akan pergi.. just for her sake.. not for me at all..... for me, it is really sucks to go there... there are too much memories that i can't handle it.. too much pressure and too much for me.... enough is enough... it is the worst place for entire my life...

aku bukan nak ckp besar ke ape.. tp aku masih xmampu tok mengahdapinya.. aku kena kuatkan semangat tok owg2 yang aku syg.. aku xley lemah depan diowg.... nak xnak.. aku i have to face it.. even though i can or can't.... i have no choice about it.. all am i doing rite now is for my family sake... tempat yg terlalu byk pahit dari manis.. indah khabar dr rupa.. satu perjanjain yg pernah ditepati... aku kehilangan sesuatu yg paling berharga dlm hidup aku kt situ.. that place really SUCKS!!

OMG!! please help me.. help me to find the strength for my mom and siblings... aku pernah berjanji dr dulu hingga kini.. aku xkan pernah jejak ke tempat tu.. selagi aku mampu utk hidup tanpa perkhidmatan nya.... aku post kan topik ni sebab ari senin ritu.. aku kene g sana tok settle kan insurans rumah... kalo x terPAKSA xd aku g cna... tp disebabkan permintaan dr ibu ku syg.. aku turut kan jua.. sampai je kt gate besar spital tu.. 
  • dada aku dah berbedar2
  • turun dari kete.. kepala lutut rase mcm longgar je...
  • then.. masa g cari tempat yg nak dituju.. aku pening2..
  • after that, aku rase nak muntah2... 
aku pown tataw nape... tp yg penting aku kuatkan semangat coz aku tgk mak aku dah melalak.... adik aku lak yg AJIE tu tetibe bersuara:

Ajie : mak.. mak.. Ajie ingat kt mana tempat ayh... kt wad 3 kan...
Mak: mak xboleh lupa Ajie tempat tu (sambil menangis)
Aku: da la mak.. jln cepat.. cepat amek insurans tu.. cepat la kite kua dr tempat ni.... adik da x larat da...
Ajie: Ajie pown sedih bile ayh tinggal kan Ajie.. Ajie jaga mak nanti eyh...
Aku: (SENTAP tanpa kata)...
aku yakin dgn seyakin nye... aku benci kan tempat ni.. kt HOSPITAL BATIU PAHAT ni la.. aku kehilangan seorang ayah yang bertungkus lumus tuk kami seleluarga... aku sedih sgt bile tgk mak aku masih bersedih atas kematian arwah ayh aku.... 3 ramadhan bersamaan 13.Ogos.2010 genap ayah aku setahun.. n genap ayah aku berumur 57 tahun.. ayah aku meninggal pada hari lahir nya yg ke-56 tahun... dan di HOSPITAL BP ni la gak.. aku dan mak menjaga ayah seperti mana ayah jaga kami.. kakak aku jaga rumah.. sebab die paling apat ngn ayah... mmg aku sentap bile ayah meninngal... tp aku redha bile ayah aku tak terseksa atas penyakit yg bertimpa termsauk skali ngn BUATAN OWG... aku maaf kan owg tu.. tp aku berharap.. biar la die dpt HABUAN yg setimpal utk nye di AKHIRAT.. kt dunia di menang.. kt padang mashyar tu baru die taw.. langit tinggi ke rendah.. baru kau tahu ape perasaan kami sekeluarga......

p/s: aku sedekah kan al-fatihah ni buat ALLAHYARHAM SALIM BIN OTHMAN SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT DAN DITEMPATKAN DI TEMPAT OPRANG2 YANG BERIMAN....

!! the place I HATE the most !!

No comments: