Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, August 25, 2010

!! M.E.N.Y.I.R.A.P !!

kali ni isu menyirap lebih kepada isu ATTITUDE pelajar... aku pown tataw kenapa la ad lagi orang yang educated masih berperngai mcm "MONYET"....  nak kata BODOH... PANDAI... (tgh amek DEGREE).. nape erk?? aku kompius tol la ngn behavior2 dak kelas BBHR5C... 

supposedly today I've test 1 STRATEGIC MANAGEMENT... ktowg amek kelas COMPENSATION (En. Helmy masih menjalani rawatan di hospital....) so... kami pown beria2 deal nak kan kelas kosog tu... tetibe dtg dari planet mane ntah.. Anak2 monyet tak paham bahasa terus je masuk kelas tu dgn alasan kelas yang diowg BOOK tu ada budak kelas lain WTF!!! da tu ko suka2 lak masuk kelas kami... 

HEY!! HELLO??? KO INGAT KO SAPE SUKA2 WAT RULES KO SENDIRI?? DASAR ANAK MONYET!! PECAH MASOK KELAS ORANG!!!!

dah tu paling haru skali bile PUAN NANI SHUHADA BINTI SEHAT.. (lecturer SM kami).. memBATALkan TEST tu and postpone esok..... aku punya la menyirap.... Kami (especially Che Am) dah beria2 book kelas tu semata2 tok kami budak BBHR5A buat TEST.... yela.. aku lak ada satu habit yang memang susah aku nak ubah... dah sebati dalam badan...

pantang aku:
1) jangan tak sistematik... automatically aku akan hilang mood and nak memaki je....
2) kalo ad test or presentation (or ada perkara penting yang harus diselesaikan.. better finish it up by that day)... di POSTPONE... aku tak akan teruja utk present atau pown menjawab test.... tu mmg aku pantang walau pown ada orang kata itu ada kelebihan utk menjadi lebih baik... aku taw akan dapat hasil yang teruk sebab aku dah tak ready....
3) jangan tuduh perkara yang aku tak buat.... bagi aku mencemar duli aku.....

aku memang menyirap... nape la diowg (BBHR5C) ley pikir diri sendiri je.. dan buat ke sekian kali aku rasa mcm kami ni (BBHR5A) takot dgn diowg... salu sangat mengalah pown ley dituduh pengalah.. aku tak nak dpt title loser tu.....!!!!

!! SEDAR DIRI LA WEH !!

No comments: