Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Friday, August 20, 2010

!! Mr. M Part 2 !!

petang ni.. aku nak sambung cter pasal sumber inspirasi aku... (kat kampus..) 

aku rase pown kalo ad sumber inspirasi mcm ni.. aku ley x pegi kelas... ape lagi kalo x ada sumber inspirasi... aku pown tataw kenapa dgn aku ni... hari SELASA ritu.. aku x pegi kelas pagi.. kelas IR.. time tu dah mengantok.. tak ada aku pikir pasal sumber inspirasi... tapi sekarang.. makin kerap aku jumpa dgn die.... die pown jadikan aku sumber inspirasi die gak kot.... ececeh.. berangan je aku ni... kalo ye kan bagus.... 

ntah erk.. bile makin kerap aku jumpa die.. makin aku nak taw sangat pasal die.... wow!! da makin teruja.. tp aku ni kalo bab lelaki mmg aku out.. aku taw kenapa?? ye la aku jadi takot utk mempunyai perasaan terhadap lelaki.. selepas aku dipermain kan oleh EX aku yang bangang... setiap kali citer pasal EX aku.. aku jadi bengang.. pada hal salah die.. sekarang merayu2 nak kt aku balik.. GTH!! ko ingt aku nak layan lagi laki mcm ko... cukup la wei... g mati lagi bagus....tgk.. kan aku da melalut... 

aku nak citer.. ada suatu ketika.. aku tgh tunggu lif kt KBM.. tetiba aku rase berdebar.. aku dapat agak yang Mr. M tu ada dekat dgn aku.. tp aku buat tataw je.. coz aku tak nak lebih2.. cukup la sekadar di pinggiran.... orang depan aku dah naik lif dan kebetulan lif penuh.. so, aku kene tunggu lagi walaupown da lambat nak ke kelas... kelas EN. ZA'BAH.. masok lambat pown tak ape.. die supporting... tak semena2 Mr.M depan aku and tgh tgk aku... aku pun buat tataw je la.. lagi haru bila die senyum kt aku... aku lak yang berfikir... (mamat ni taw ke aku suka kt die??) time tu makin berdebar2 jantung aku.... mula2 aku ingt die senyum kt kawan die.. bila aku skodeng keadaan sekeliling... tinggal kami berdua je.... aku pown senyum balik kt die... (dalam hati da berbunga2 jadi taman)... aku lak yang tersipu malu.. sengal erk.. tak pasal2 je aku ni malu...

so, after that kami tunggu je lif tu sambil aku curi2 pandang tgk die... wah.. suka nye aku kt die.. walau pown rupa die biasa.. tp aku tetap suka tgk die... da suka nak  buat mcm ne.. diam2 sudah.. jgn bgtahu owg.. malu aku nanti.... baik aku diam2 je... aku tak nak owg lain kecoh aku suka kt die.....agpown aku cuma x ada tempat utk meluahkan perasaan suka aku bile aku jmpa die... so kt blog ni je la aku luahkan... sweet sgt bile die senyum kt aku.... aku naik lif berdua dgn die.. aku kt level 7, die kt level 9... kire g kelas owg yang aku suka hantar la.... yang pasti aku mmg berdebar bila terpandang or dengar suara die... dr jauh aku salu nmpk die.. balik naik kete... tataw la kete die ke kete kwn die ke... sampai la satu ketika kt hujung simpang nak ke KBM.. aku nak melintas... n ada kete nak lalu.. aku pown ke tepi... tp tuan punya kete bagi isyarat soh jln dulu... bila aku da lintas n pandang belakang.. sekali Mr.M la... terus aku senyum sowg2..

kesimpulannya.. kete tu kete die n aku da angau.. kalo ley hari2 aku nak jmpa die.. tp jadual kelas kami berlainan... cuma aku da taw time die ke kelas.. tp selalunya lambat la mcm aku.... and aku ley assume kan yang aku mcm ni.... (tgk bwh..) di awang-awangan... jln pown rase x pijak bumi bile jmpa die..... parah dah aku ni....


!! あなたがいなくて寂しいです!!

4 comments:

awatachilovestory said...

edleen sape Mr M ni weh
drM aku tau la hehe
sape weh len la klu mrS maksudnya mr shahir!! hahahahah uwek2 nk muntah! ketiak masam walkakakakaka!!

Mrs. Lotfi said...

bongok la ko.. lain la kalo Mr.S... mamat yang salu aku sebut.. yang penting bukan shahhir..... shahir zt punya la.... amek la si ketiak masam tu... tenkiu... =)

mia said...

a ah adde.... spe Mr. M??

Mrs. Lotfi said...

ermm... ada lah... nape nak ke? ehehhe =)