Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, July 27, 2010

!! Internship !!

wah berlambak2 idea aku terima tok aku wat internship dr kawan2 aku.. tp MSLHnya.. aku pown x pasti KENAPA??? aku nak yg ada allowances tp kt tempat aku (BP).. ad ke.. allowance pown ciput... aku nak gak pas internship aku terus kene serap.. aku pedulik hape.. janji aku dpt keje.. that's y la aku nak amek dekat ngn umah.. cian kan mak aku nanti... die sowg2.. skang ni it about time to PAY them BACK ... da la naik degree ni aku pakai PA&MA... skang tinggal MA je.. PA aku dah tinggal kan kami wat selama2nya...

next, aku yang aku nak share is about the placa where i can go for internship... actually.. i am really excited to go for internship.. ahahahha =) aku dlm process nak mohon TM MALAYSIA, SAJ, CARREFOUR BP, and byk ag la... tp aku nak yg ley treus serap aku jd pekerja... alam pekerjaan yang bakal tempuhi adalah sangat bermakna utk aku... aku nak berjaya n nak bukti kan aku mampu... aku xna "terlambat" utk membalas budi mak n ayah aku.. aku taw disebabkan niat aku yg degil nak sambung belajar.. akhirnya... ayah x sempat nak rasa kejayaan aku.... 

niat aku sambung belajar antara salah satunya adalah utk mengubah nasib keluarga and membuktikan pada kawan aku SYIMA.. yg aku mampu belajar sampai degree... eventhough lambat aku bertindak.. aku xpernah nak salah kan nasib aku.. malah aku berasa sungguh ber"tuah" apabila aku mendapat restu n support dr family aku serta kawan2 aku yg lain.. yg xpernah nak putus harapan pd aku... aku akan bukti kan bahawa.. aku juga pandai n mampu mempunyai degree walau pown pada waktu sekaolah aku adla budak PLG DEGIL N BEBEL!!Who Cares??? but for me.. i really care about ny own life and the people that i loved whole heartedly..... i love all the people yg terlibat secara langsung n tidak.. dlm aku mengejar ilmu dan menambahkan pengalaman hidup... the challenges that i've to faced is really make me to think wisely not an hasty jedgement.... 

!! I KNOW I CAN DO IT MORE THAN THAT !!

No comments: