Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, December 28, 2010

!! Lepak-king !!

morning everyone.. okai.. rini aku nak cter sket kat hang pa..pasai kengkwan aku ni.. da lala aku tak jumpa.. last jumpa pown tak hingat. dah lama sangat ko... disebabkan dah lama tak jumpa.. (aku lah tu) yang lain rajin2 gak berjumpa.. sedih je mcm  tak ada kawan.. pada hal kawan ramai je kt cini.. so semenjak aku dah lepak kt BP alik ni.. first sekali bila ktowg hang-out sama masa Sofie kawen... pastu terus ke Kluang.. jalan2 makan angin... after that, terus je aku kua lepak mlm2.. cuma time diowg g mandi manda kt Bekok je aku tak dapat join.... (ada hal sket lorhh).. aku sempat gak la snap pic yang ptot.. masa kami kua.. salunya yang ada geng aku.. ATAK... ZETTY... SYIMA.. AKU... kekadang ATIK...AIDA dgn AIN.. dgn Aida aku jarang dapat lepak sama... die keje ikot shift.. tu la kalo dapat kua reramai pasti havoc.. alah just lepak jalan2 je.. ritu mlm before Syima disunting menjadi tunangan orang... ktowg kua lepak2 kt dataran tp Syima tak ada.... (darah manis tak leh kua umah)... kalo da jumpa diowg ni mmg keje nye asik meng"GELAK" je la... dengan kes melatah2 lagi...tu yang gelak tak hingat dunia tu.. kuangkuangkuang....

aku.. zetty.. atak.. syima...

Atak yang suka wat muka...




No comments: