Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, December 28, 2010

!! Tajuk @ Title !!

aku ni nak bercter sket.. ala2 ngumpat gitu.. rini mood aku nak ckp melayu.. dulu "I sound silly when I speak Malay - mawi".. skang... "bahasa melayu bahasa kebangsaan".. so disebabkan rini hari Selasa yang dingin lagi beku dalam opis ni... (yang penuh berkat) aku nak gak la amik berkat cakap bahasa melayu... bukan apa.. ckp Inggeris aku yang penat lidah (mcm lagu Spider - Cinta dewa dewi) if I'm not mistaken la....nak jugak selitkan bahasa Inggeris tu... bukan apa aku cuma sedih je sape yang baca kang... baik bahasa melayu mahu pown bahasa Inggeris.. dua2 bahasa nti kowg yang baca kowg tak pham.... (sempoi sudah A.A.K)

ni hah aku nak cter pasal kerenah orang2 kt tempat praktikel aku ni.. makin lama aku tgk makin comel lak perangai pck2 and mck2 kt sini.. tak lepas gak la akak2 yang muda yang keje kt sini... semenjak dua tiga menjak ni... aku dah jadi observer yang paling sukses dalam career aku.... ye la nak cari bahan tok wat report nanti... aku skang ni masih lagi mencari tajuk yang sesuai tok aku wat... aku nak gak la tajuk yang gah.. kang aku wat sebarang kang aku lak yang WANTED... sengal2 aku pown.. aku ni agak skema gak la.. aku kan baik... (HAMPEH JE NGEE~~) nak dapat result yang baik je.. report yang hebat tu je.. huhuhu..

skang ni hampir ke semua mereka kua rehat.. jadi dapat la aku ilham kan ape yang ada dlm pale otak aku... hah gitu.. sesi luahan perasaan pada pagi hari.. (dlm opis yang beku mcm KBM)... aku ingat aku nak wat tajuk pasal OB.. aku rasa tu yang worth it sket.. kalo aku wat leadership aku tempah maut.. da mmg kerenah birokrasi begitu ghupanya.... nanti la next 2 weeks aku naik Melaka tok jumpa advisor... tye tajuk aku leh tak... kita kt gomen tak leh suka suki wat apa yang kita pk.... yang penting bila g Melaka.. (kira hari cuti akulah) dapat la aku merayau2 ag... huhuh =) lain kali la aku sambung cter kt kowg erk.. aku kan mmg byk masa membazir wat mende2 mcm ni...

No comments: