Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, January 5, 2011

!! Happy New Year !!

aku rasa masih belom terlambat tok aku wish HAPPY NEW YEAR pada uols semua.... semoga tahun baru ni dengan azam yang baru sama2 kita mengorak langkah tok lebih maju dan berjaya dari tahun sebelumnya.. dengan terpaksa kita melangkah ke tahun baru dan meninggalkan tahun 2010 yang penuh dengan suka duka..

dengan hepi nya aku nak berkongsi bahawa azam dan matlamat aku telah berjaya seperti yang aku plan.... lama da aku simpan matlamat ni dari  kecik sampai skang baru tercapai.. aku mmg target 10 tahun dari aku berumur 15 tahun tok merealisasikan impian aku kecuali satu je.... impian aku nak ke Jepun je lom tercapai.. (bahasa jepun da blaja da... culture jepun pown aku da blaja.....) cuma tatau bila aku akan jejak kan kaki aku ke sana... mudah2an ada rezeki aku nak ke sana.. and kalo ad wit lebih ley aku bawa family aku skali....yang lain2 okai la... skang matlamat aku..

  • aku nak cari kerja
  • nak dapat kerja (tu pown pas abis prac..)
  • 1st gaji aku nak wat kenduri kesyukuan serta kenduri arwah ayah..(insya allah)
  • nak kumpul harta.. mebi beli kete kot..
  • bila da stabil rasa2nya aku nak kawen la.... gatai je aku ni..
  • aku nak berjalan2 dengan kawan2 aku... (kene kumpul wit tok enjoy)
  • lain2 akan aku pk kan lagi apa yang aku impikan serta matlamat yang tetatp tok aku mengorak langkah ke tahun baru.... =)
kepada uols semua.. tahun baru ni jangan noty2 tau.... makin lama makin tua walaupown jiwa makin muda ikot arus pemodenan.... jgn kita lalai mengejar dunia sehingga lupa pada penghujungnya..... sama2 la kita ingat mengingati antara satu sama lain... selagi kita mampu berdiri teguh pada ajarannya...

welcome 2011 and say goodbye to 2010....

1 comment:

Unknown said...

Rasanya masih belum terlambat untuk anastasyea mengucapkan selamat tahun baru 2011 kepada Nor .. =)