Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, June 22, 2010

!! Settle !!

           Akhirnya.. berlalu la sudah final exam.. sebulan ku belajar... (nyayni ikut rentak lagu raya Anuar Zain n Elina).. aku pown tataw mcm ne aku blaja.... Esok exam.. (21.Jun.2010) mlm tu aku masih kt BP ag.... bukan stdy tgk bola.. ITALY VS ape ntah aku da xingt.. yg penting ms pihak lwn kalah kan ITALY 1 0.. Aku da stress da.. ye la aku sokong ITALY... Tp disebabkan semngat sukan.. aku tgu ag... aku bajet.. kalo ITALY kalah aku decide x nak stdy... Tetibe je ITALY gol 1.. da jd 1 1....da aku kene stdy lak...

           Aku puny bahagia bersorak kembali longlai ke meje stdy tok smbg stdy... nsb baik exam aku ptg.. pagi2 ag aku da kua umah ngn mak naik  bus g bustand.. adlah dlm kul 6.20 pagi... mak aku g keje.. aku alek melaka la.. first time aku pakai baju kurung naik bus ke Melaka dr BP... adoi.. (terasa sopan lak..).. adalah dlm 3 jam... aku smpi je terus lepak library... ne aku kisah ape owg na ckp.. SKEMA.. ape aku kisah....aku jmpa Kak Mia kt sana.. then ktowg bowak n stdy.. ratio ktowg bowak n stdy adla dlm 70 : 30... 70 tu tok bowak.. stdy sket je la...

           Tepat kul 2.00 ptg aku da ready na msok dewan exam.. tp aku nantok sgt...aku amek masa dlm 30 minit tok tyto dulu...(KITA TYTO DULU) baru aku bgun... n jwb.. da tu aku sendiri xcukup masa.. tulisan aku da mcm "gampang" da... sambil jwb exam sambil tyto.. minta2 la lecturer aku ley baca ape yg aku tulis... aku berharap tok lulus and dpt A+ tp harapan tgl kenangan la.. ngn stdy aku mcm tu.. tp kire okai la.. aku da dpt RESTU dr mak aku... abes exam aku terus kua.. aku terus naik bus kt OCEAN ngn semangatnya aku nak alek BP hari tu gak...

             Aku naik bus kul 6.15 ptg n sampai 8.00 mlm.. tp yg bes aku naik bus S&S International tu.. termasok aku 4 owg je...dua laki dua pompuan... tp pompuan yg plg ayu tu akulah.. aku msh berbaju kurung.... Gela bahagia aku dok dlm bus...(ngn baju kurung ag....).. sampai je umah.. mak aku da menanti ngn Ajie n akak aku... na byrkan tmbg TAXI.. aku ne ad wit ag...  akak aku kem top up...tu yg wit taxi aku pki wat toop up kan akak aku...sempoi je siot...!! aku da base da wat mende2 mcm ni... tp 2nd time aku wat mcm ni pki baju kurung...

No comments: