Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, March 9, 2011

!! Selamat Malam !!

malam2 buta mcm ni aku ley on9 lagi erk.. aku gian nak menaip.. ntah ape yang nak ditaip aku pown tataw.... kowg folo je la ape yang aku taip.... citer skang bukan pasal taip menaip.. citer skang aku nak menaip tapi tataw nak taip ape... yang aku menaip je la... ley tahan gak ayat aku... da mcm keling da aku rasa.. balik2 ulang ayat yang sama..

sempena malam2 buta ni hah.. aku nak citer sket....(jap pk idea...) aku nak citer mende yang aku tak pk... contoh pown aku tataw nak bagi contoh ape sebab aku ni mmg mls nak berpk... meh la aku citer pasal report industrial training aku kt JKR... the latest aku kene submit report tu pada MADAM on 14th.MAc.2011 (MONDAY) on whatsoever... i try my best to finish up all the report until chapter 3...oh my goosh.. what gonna happen... this weekend ad big event kt umah aku lagi... ehehe.. aku lak yang excited.. event pasal akak aku nak berTUNANG... ritu aku citer pasal risik je.. aku kene risik pown citer pown xabes lagi... sebab aku segan....(aku ni mmg pemalu dak nye....gitu la gamaknye cik bedah oiii..) kalo cik eton taw..(mak comel aku) agak naya gak tok diri sendiri.. biasa la.. anak mak.. kompem perangai ikot pereangai mak... perangai ayah pown sama... tu kompem anak mak eton + (arwah) pak salim...

*semoga roh ayah dicucuri rahmat dan ditempatkan.. ditempat orang yang beriman... Al-Fatihah...AMIN~~

xpe la.. aku cuma harapkan yang terbaik tok majlis yang berbahagia ini... mak aku da stress da... jgn darah die naik da.. dok pk sape nak dtg... ape nak wat.. ape nak kemas.. aku pown xpasti ape yang mak aku pk... tp yang pastinya... anak angkat mak aku.. ktowg panggil die ALONG... skang die menetap dgn husband die kt Kuantan,Pahang... die baya aku.. tp skang da kawen da.... mmg kami rapat dari sekolah lagi...ni mmg best friend aku.. tp aku segan dgn die.. die ni pandai.. tp sempoi je.. dari dulu kini dan selamanya.... (mcm biasa aku da melalut...) yang aku nak ceciter ni.. mak aku excited yang ALONG nak balik masa akak aku tunang.... happy je mak aku... yela Along pown anak gak... sama je ngn ktowg ni... da pk da mak aku nak masak ape.. cumel gela perangai.. bila aku nak jadi mcm mak aku.. sentiasa cumel and sgt pandai wat keje umah.. mmg superb... mmg owg lain pown ley ckp mak diowg superb kemas umah... tp bagi aku... mak aku mmg sangat handal dalam mengemas rumah..(bukan sebab tugas hakiki..) tp sebab mak aku dari kecik dilatih tok mengemas dan memasak..(owg dodulu kan mmg mcm tu...) then, nak aku ni sangat rajin.. sampai turn anank yang bangsu (akulah tu....) aku rajin memasak je.. mengemas bila perlu.. aku pon xpasti.. mebi mengemas ada orang lagi expert dari akulah... iaitu kakak aku... die kalo wat keje teliti... aku mmg xley kalo wat keje sama2 dgn kakak.. nti aku panas.. menyirap je... asik die je tol.. asik kene dgr ckp die je... degil tol...

berbalik pada point pertama... aku nak citer pasal report aku... yang byk lagi xciap.. (yela kene wat baru.... pendrive aku hilang... iskh3...) xpela.. aku try the best la.. nak finish up the report... janji aku puas hati dapat menaip di malam kelam di kala hari maw hujan..... (^-^)

No comments: