Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, March 15, 2011

Clueless???!!!!

suddenly it happen......
it just happen...
I Don't know what to do......
I don't know what to think......
suddenly it just happen...
I'm blank......
oh gooshh.... it hurts...
really hurts.....
sob..sob..sob :'-(

ntah erk.. yang aku taw.. skang aku tgh sentap.. seyes aku terasa sgt2.. aku taw la sape aku.. tp aku rasa mcm teruk sgt je... tol ke aku mcm tu.. aku pown xjangka.. yang pasti.. aku sgt terasa... aku tataw nak luahkan mcm ne.. tiap kali ad prob ke.. kompem aku luahkan kt blog.. blog je la tempat aku mengadu... bila ingt je kejadian tadi.. aku masih terasa.. terasa yang amat sgt... aku sedih sgt.. sgt2 sedih... Allah je la yang taw.. betapa terasanya aku rini... aku xmengharapkan pape.. salah ke.. ape yang berlaku bukan aku yang rancang.. ntah la.. yang aku taw.. aku sedih sgt.. smpi sebak hati aku... aku pedulik ape.. kt opis mopis.. aku nangis je sambil main komputer.. tgn da mengigil.. aku teruskan gak.. aku xnak pk kan sgt kejadian tu... tu la tiap kali pk.. kompem aku rasa nak nangis.. ni pown ad sket.. tahan la.. ramai orang kt opis.. td rehat xramai sgt... mata bengkak xkisah.. nti okai.. tp kalo hati bengkak mcm ne erk... aku ni da la kalo terasa.. lama.. biar la.. yang penting biar aku cool dulu.... wendu?? mmg la aku wendu.. tp aku tataw ape slh aku.. aku admit je slh aku.. sbb aku xna pjg2kan perkara ni... tp semakin aku deny.. semakin sakit hati aku terasa... keadaan kt luar lak... mcm paham je perasaan aku...hujan lebat kt luar.. walau pown itu rahmat.. tp aku xdpt rasakan ketenangan dlm air hujan yang mencurah ke bumi.. Ya Allah.. slh sgt ke aku.. sampai kene mcm ni.. aku ni nmpk je ganas.. brutal.. tp hati aku bukan kuat pown.. sbb aku taw sensitip la.. aku terasa lebih.. orang xpk ape yang aku pk.. xkan nak citer kt semua orang... lebih baik wat announcement pakai speaker surau... lagu kt corong radio pown lagu mendayu2.. lagu -Tresha Yearwood - How Do I Live.. lagi la.. menambah kesayuan di hati ku ini.. xpe la.. nti aku sejuk la.. walaupown lambat.. sabar je la.. mebi ad hikmah atas ape yang berlaku... aku hanya mampu berdoa tok yang terbaik je.. Insya Allah... seyes aku sedih gela babi... susah lah kalo mcm tu.. bila aku nak cool down... aku nak msg die.. wendu kt die.. mcm ne??? "ko sengal ke.. da ko mmg mmg mcm tu... relax je la.. tu pown nak kecoh" tu la kata hatiku.. biar je la..

2 comments:

mzzenma said...

lek lu k.long...everything yg jd ada hikmahnye...just keep smiling :-)

Mrs. Lotfi said...

ehehe.. thanx dear... =)