Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, March 10, 2011

!! Hari ni.. !!

hari ni mcm2 berlaku.. semua ketentuan yang ditentukan oleh Allah S.W.T.. semua yang berlaku kite tataw ape yang telah ditetapkan untuk kite... mari berfikir sejenak tentang kweujudan kite di bumi Allah ayang aman permai.. di mana kite wujud bersama2 orang lain yang kekadang mengalami perkara yang sama seperti kite hadapi skang... pada satu detik perubahan berlaku for the entire world seperti kematian, kelahiran, kebakaran, peperangan, menjadi mangsa penipuan dan mcm2 lagi yang berlaku pada satu detik yang... betapa berkuasa-Nya Allah S.W.T... kekedg kite xmampu untuk berfikir kekuasanNya kerana kite mmg xmampu... sedar lah.. cukuplah dgn ketentuan yang Allah telah tetapkan untuk kite setiap hari.. bersyukur padaNya tanda terima kasih kepadaNya kerna memberi kite peluang untuk terus bernafas di muka buni ni...

sekian, tok tazkirah hari ni...

okai.. skang abru ley ceciter mende yang aku nak citer...(ceciter..ceciter..)

hari ni.. pagi2 lagi aku kua umah da separuh jalan nak g keje.. aku patah balik umah g amek payung.. aku tkot hujan lebat mcm smlm.. jadik biar lah aku sediakan payung sebelom ianya tol2 hujan.. da aku g keje tumpang jiran... awl sket aku samapi.. kalo tunggu bus.. mampos  aku kt situ berdarah + menyirap (walaupown tak ada air sirap) tunggu bus yang x ikot timing... kalo aku own ley.... bawa bus mlm je.. aku bawa hantu.. suka aku la.. mcm driver bus tu..(ikot suka dia la...)

tu citer pagi2.. skang citer lunch hour lak... aku dok main pesbuk (pada hal xd pape pown.. membusankan) tetibe laptop FAZ kene virus.. kalo ikotkan kene format.. tu yang die stress.. byk khazanah die dlm tu.. nak copy dlm external..external lak rosak..(cian ko FAZ).. aku pown turut bersimpati.. so tok releasekan tension.. die decide tok ajak g SUMMIT PARADE tok tgk kedai komputer tye.. tp b4 tu.. ktowg ciapkan la dulu keje ktowg.. masa tgh nyaipkan keje la aku msg dgn BF aku.. aku bukan pk pown aku nak taip ape... (base la tak betol sgt skang..) nak dijadikkan citer.. aku antr la msg kt die "okai.. kak lin tgh main pesbuk jap.. skodeng2 cari jodoh..haha.." lmbt je aku nak dpt reply msg dr die.. skali dpt msg...(sentap kejap...) sepet majowk.. nak taw die reply ape??? ehehhe.. bila dua 3 kali baca.. cumel je ayt majowk die.. maknenya aku taw die sayangkan aku... mebi die jeles ke terasa kot aku bg ayt mcm tu.. die mmg susah aku nak pham..kekdg die okai senang je nak pham... die layan je aku.. kekdg.. aku xpham die main2 ke gurau2.. tu la pasal... aku main2 die take it seyes lak...(ah sudah..... kan da majowk.) ni hah die reply " kak lin g la cari jodoh lbh baik dr BF kak lin skrang.. ok bye.. sory ggu kak lin.." gelabah gak aku time tu... (mmg aku kaki gelabah.. tp sket je la..) mula2 nak ego gak... tp xsampai hati lak.. aku yang mula kan... pk punya pk.. last2 aku decide pujuk die.. die xna layan.. pedulik ape aku.. selagi aku xtenang... selagi die majowk.. aku nak pujuk gak.. bila die okai baru aku okai... ehehhe =) tu la cumel sgt...

citer ptg lak.. ktowg g SUMMIT PARADE nak tgk kedai komputer sambil jenjalan nak teman FZA ilangkan stress... mula2 nak g tgk wayang kt situ.. al-maklumlah wayang baru... tuka GSC ke LFS... rini kan Merong Mahawangsa kua kt wayang... ingt nak support citer Melayu.. anak tempatan punya arahan tu... otw ke LFS ktowg lalu kt tempat karok.. terus je si FAz ajak karok.. aku pown da lama xkarok.. join je la... ahaha.. mcm2 lagu nyanyi... paling best lagu nasyid "KASIH KEKASIH" dr in-team... okai la tu.. G karok pakai baju kurung.. so sangkut gak la nyanyi lagu nasyid...xpe la.. janji nyanyi... nmpk FAZ own da okai da.. okai la tu..

citer skang lak.. pas naik opis td aku ciap kan terus agreement tok contractor... da send by emel aku terus je buka blog.. na update citer..pada hal report aku lintang pukang lagi tuh... aku lebih suka wat keje bila ad idea.. kalo xd mood nak wat.. paksa sampai terkencing pown.. aku xkan dpt ciapkan... tu la salah satu sebab nape result aku suam2 ku je.. aku blaja ikot mood.. payah kan.. xpe la da melalut... masalah skang.. kt lua hujan.. dlm opis aku da beku... so aku nak balik naik ape ni.. xkan naik bus.. aku nak tumpang KAK AZI la.. (td aku lom gtaw.. skang da gtaw da..) lagi aku sakit hati.. BF aku da alek keje eyh.. aku masih depan komputer.. lagi haru.. aku kene wat slide tok JD meeting minggu depan hari isnin... terpaksa lah aku berkorban nak gak tunjuk kebolehan aku dgn JD.. adoi..

!! Selamat Berkorban !!


No comments: