Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Monday, March 14, 2011

!! s t r e s s #@*&% !!

aku tataw ape yang stress sgt.. byk mende nak kene wat tp aku ley dok rilex lagi main blog... nak buka fb da busan.... sgt membusankan... ntah erk.. mebi aku yang membusankan keadaan yang sedia busan.... aku ad lagi report yang nak kene settle.. then, on 2nd.April (saturday) ad SPSS bengkel.. then mlm diowg (dak2 BBHR5A) nak wat dinner kt KING'S HOTEL..  pay ment sebanyak RM50.. tp masalahnya.. wit aku xd...
(g keje pown minta wit mak..) nak g melaka lagi nti nak pakai wit lagi.. kalo akku g dinner.. mlm aku nak stay ne.... banyak mende nak kene pk.. aku je yang tataw nak pk ne satu... kalo aku x g dinner kang ape lak... ntah erk.. report aku alhamdulillah otw nak ciap tinggal wat soklan je nak distribute pada 50 respondents.. ntah erk.. report tu masih ley selamat.. yang dinner tu aku kompius... nak g SPSS ley lagi ad wit... nak stay kang kt sana.. nak tido ne.. nak balik.. wit lagi (tambang..) dlm tangan ad RM50 cukup2.. jadi ne satu yang aku nak dulukan.. ntah erk.. Ya Allah serabut pale aku nak pk.. so kt sini kene ad kos lepas.. ad mende yang aku kene lepaskan... mebi dinner kot.. susah gak erk.. dineer tu khas tok dak kelas aku BBHR5A... xpe la.. I've to decide which one I need to choose... aku bukan nak serabutkan pale otak.. tp aku da besar.. jd aku xna la susahkan mak aku.. byk lagi wit nak guna tok beli brg.. dari aku membazirkan wit baika ku simpan.... aku xna susahkan mak aku.. nak gak barang hantaran aku yang keluar wit... xlunch pown xpe.. janji dapat simpan wit... skaligus ley diet.... tu mmg bijak..  idea tradisi kami adik beradik.. nak lagi jiamt and sihat.. ktowg suka puasa.. especially my beloved sister... die suka berpuasa... kalo harapkan aku... biasa2 je la.. xd la rajin sgt.... so aku da decide aku x join dinner tu.. aku xmampu... so aku kene pk tol2 nak gunakan wit yang ad tok tujuan yang lebih penting.. pape je la.. bila di pk alek.. masalah aku wit je... sengal erk.. xpe la.. janji bila da luahkan aku release.. nasib baik ad blog ley aku citer ape yang aku rase... sayang kt blog aku.... (^-^)


!! sabaw je la !!

2 comments:

mzzenma said...

heheh aku pown nak save duet long..tp cara pmakanan aku semakin melampau2....cmner ek???

Mrs. Lotfi said...

mknn.. kalo nak simple.. ko masak la.. xpown masak nasi.. beli lauk... eheheh =) aku saving nak beli hantaran.... byk nak pakai wit..