Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, March 9, 2011

!! Meghayau kt Melaka !!

ni hah aku nak citer... mende ni da lama da.. masa aku belajar kt Melaka.. kawan2 aku dtg dok lepak kt melaka.. dak2 nana.. anang...a'are.. and dout... diowg dari JB dari rumah Anang so nak alek KL singgah la kt Melaka jap... time tu ktowg..  KPTM..(aku n faris) tgh break tok exam.. so ley la meghayau2 kt sana jap.. sebelum diowg alek KL... da lama gile xjumpa diowg.. n diowg masih sengal n steady mcm dulu.. cumel je pangai masing2.. aku pown sama.. xberubah pown... yang beza.. Faris da ley drive... tp ktowg g jalan2 semua menapak.... biarla gambar yang menceritakan segalanya....
 


!! a lot of memories !!

1 comment:

Anonymous said...

wah...da pndai da edit pic nmpknyeer...
mane blajo nie??
hahaha..
msti iera yg comel 2 kan??
wakaja..