Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, February 24, 2011

!! idea?? lost !!!



ni hah aku nak cter.. tp da terlambat sket.. ritu.. (mcm biasa aku xhengat tarikh... mls nak pk..) xsilap aku la.. sabtu.. minggu lepas.. rumah aku mlm ad big event.. akak aku dirisik.... biasa la dgn BF kesayangan die.. ABG IS... bukan pasal tu aku nak citer.. aku nak ceciter pasal aku sempat la kua dgn sepet kesayangan aku.. sambil menyelam minum air.. aku tolong g belikan sampul hamper nak sampul buah2 nak bagi ABG IS.. sambil tu aku berjalan la dgn buah hati aku ni.. sempat gak la g tgk wayang... tgk citer "THE MECHANIC" aku tataw or xpham ape yang terdapat dlm citer tu.. hero mcm biasa mmg best punya... walau pown hero tua.. tp masih MANTOPPP beb... kalo pompuan masih bergetah.. laki aku tataw lak ape istilah die..

tgk wayang kt BP MALL... Big Cinema... okai la.. port tempat biasa.. barisan belakang skali.. kang dok depan2 kang aku lak yang xnmpk... silau je lebih... citer mmg agak thriller gak la.. walau pown boleh dikatakan "cliche" jalan citer die.. lama nti tgk kt tv mcm biasa je.. (bukan nak kondem.. nak gtaw pendapat aku je..) masa kt BP MALL.. (ape erk.. kan da lupa.. reply msg dak bucuk td.. ).. ni hah masa kt BP MALL.. (seyes la aku xingt nak citer ape.. nti la...)

okai.. kite lupakan yang td.. aku citer yang lain lak... xpe kan.. pastu ape erk.. jap idea aku ilang.... (sambil mengimbau kenangan ritu.. *ngee~~) kt sana puas aku g cari sampul hamper.. nasib baik la ad "cepet ku cayang" temankan aku.. best je jalan2 kt sana walau pown aku xjumpa sampul hamper tu.. ley erk gitu.. b4 tgk wayang g mkn kt KFC.. tp da dua2 gela WIFI.. xsempat nak amek gambar.. dua2 syok on9.. cumel je.. kua dating tp masing2 on9.. pas tgk wayang ktowg decide nak g Summit Parade nak cari sampul hamper tu.. berjalan sakan la.. nasib baik ada... masa tu otw nak balik.. akak tepon..

akak: hello.. hah jap2.. (ghupanya tepon die pasing tepon kt mak..)
aku: ye.. ad ape..
mak: xgheti nak balik.. sampul jgn lupa beli..
aku: jap lagi adik alek la.. andak nak amek x..
mak: pegi je umah die.. amek.. FIFI ley tlg amek x..
aku: ley je mak... adik g amek andak dulu baru alek la...
*andak tu pak cik aku atas arwah ayah aku..
mak: beli kan skali.. tisu, plastik lauk dgn asam kulit limau... jgn merayau lagi.. alek terus.. ciap ko eyh...
aku: ye la... (^_^)..

terus dari Summit Parade.. g ekonomi depan umah Andak.. beli tisu semua pastu g amek andak.. bagi slm byk kali.. n tepon byk kal xangkat2.. wisau gak.. tp aku agak timing mcm tu mmg salunya andak tgh solt Asar... xpela.. aku keep bagi slm n kol umah... xd.. aku masok dlm kete.. amek gambar.. (mengisi masa lapang.. pada hal tgh tunggu andak..) aku nak gambar byk2.. aku suka amek gambar.. byk kenangan yang kekadang kite xingat.. tp bila tgk gambar kan.. kite ingat alek... xpe la.. nti amek pic lagi.. mlm tu pown penuh memory hp.. aku dok amek pic.. nasib baik.. mlm.. majlis berjalan dgn lancar.. tp B aku da alek.. =( aku ajak gak die join event mlm tu.. mebi die segan kot.. xpown.. standard la DATUK BANDAR.. bila alek kampung je.. mesti ramai yang nak jumpa nak bincang bisnes juta2.. @ g ngeteh.. (jangan mara eyh B).. rasa mc xpuas je aku jumpa die.. kalo ley nak je berkepit.. walau pown aku malu.. ntah nape ntah aku malu.. aku pown kompius dgn diri aku ni... sengal gak aku ni.. maceh la kt B aku.. ley terima aku mcm ni... kalo pak cik n mak cik2 aku ckp.. aku ni xempuk.. xpe la.. biar kita jadi diri kita.. kalo berlakon pown bukan dapat awards... "ANUGERAH PELAKON PALING FOFULAR" kalo mcm tu best gak aku berlakon... ehehe..


            ni masa tunggu pak cik aku bersiap2..        

   
             
                                               
muka yang berdebar2 menanti...

antara suku makanan yang bakal dihidang...
cumel x aku.....

mcm aku je yang nak kene risik...

!! !!

 

No comments: