Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, February 2, 2011

!! Raba-raba !!

aku mmg bengang smlm...mmg bangla tu kuang ajar tol.. nak amek kesempatan kt tempat yg sempit... mentang2 bas penuh... ko amek kesempatan rab2 aku eyh... eyh bangla.. sedar sket... ko dtg malaysia nak cari rezeki.. jgn la wat bukan2... ko ingt muka bangla ko laku ke pada awek malaysia...... tlg la... g mampos... badan bau busuk.. mcm xmandi..... tlg la... ko dgn bangla2 ko kua la dari malaysia.. ntah2 masuk sini pown ko dtg secara haram.... mcm gampang... ko da raba aku.. ko wat muka tataw... muka da mcm b**i.... aku nak mencarut je dlm ni... tlg la.. tlg la.. nape aku... mcm sial taw x.. ko babi@bangla.. tlg la.. ckp melayu pown xpas.. ad hati nak cari pasal.... kalo sangap sangat pown g la cari pompuan lain.... mak nyah ke.. yg ko raba aku nape... setan jembalang... babi sgt2 taw tak.... aku ingt muka ko smpai mati... ko ingt ko bangla.. nak sweet talker nak raba2... ko hingat aku nak layan.... eyh biar muka xhensem la tp hati baik babi.... sundal tol la ko.... ko pk ko bagus ke.........!!

iskh kalo ikotkan hati aku.... aku nak je belasah ko cukup2... cuma aku da tergamam dan aku terperanjat da nape ko raba aku... setan tol la... aku taw la ko da lama xdpt.. xyah la lempiaskan kt aku... mapos ko la... babi jantan.... mentang2 tempat kecik sempit....xyah la raba2.. ramai lagi pompuan yg seksi depan ko.. aku yg pakai baju kurung gak ko raba.... ko taw x.. depan ko ad aunty keling 2 orang.. nape x raba.. nape aku.... setan tol la.... diowg kan sama2 itam dgn ko... babi tol......

damn u asshole...

!!BABI..SIAL... SETAN....!!

1 comment:

SMART said...

amik pengajaran! - 1st blaja BERTEMPIKKK on da spot! confrm anak jntan melayu Y brani ada n lanyak bangla tuu --> PERNAH berlaku dkt supermarket b.b.bangi, 3org lanyak dia depan org ramai.

2nd - pepper sprayy utk diri sendiri.

jgn ada kwn2 kita, adk kita,kakak kita, anak kita utk masa akan datang....