Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, February 24, 2011

!! ntah erk !!

ntah la erk.. sementara aku masih ley on9 ni.. aku tataw nak citer pe.. tp aku nak menaip gak.. pepetang mcm ni.. dlm tempat air-cond..(atas kepala je.. ptot la sejuk) aku rasa gatal je nak main komputer Kak Jai.. sbb rini akak tu cootiii.. so aku gunakanlah sementara masih "available" ni.. dgn xpasti ape yang aku nak citer... aku dgn konfiden je aku menaip.. sebenarnya byk mende berlaku tp aku masok kan dlm blog.. ntah erk mebi sebab xd bukti di tempat kejadian.. yang best nti aku msok kan.. aku nak pic byk2.. (da mmg aku gela bergambar nak wat mcm ne...) masok kan dlm blog.. mmg best kalo dapat kongsi bersama.. kata dak sebelah aku kt opis ni (Faz @ mmg nama yang betol..)

Faz: salunya kak.. orang yang suka bercerita ni.. suka bercakap...
aku: ye ke Faz.. xdla.. aku ni pemalu taw...
Faz: tol la kak... akak je yang berceita lagi td... (sambil ketawa)
aku: aku perasan gak.. tp xna ngaku.. al-maklumlah pemalu kemain lagi..ehehe..
Faz: da la kak.. mesti Sepet tu xbyk ckp.. salunya kontra...
*sepet ditujukan pada seseorang... cumel je dak si Faz ni bagi nama sepet.. aku pown xpanggil nama tu...
aku: agak la.. mlm kang die tepon aku tye.. (tetibe aku LB lak....)

citer xsampai situ pown.. byk lagi.. tp nak dijadikan citer.. aku pendiam tp pandqai bercakap.. tu kelebihan orang bulan 9 (@ Virgo... kan cumel tu... mengikut Dato' dr. Fadhilah kamsah... hampir kesemua yang diceritakan tentang Bulan September adalah benar belaka... aku ni nak citer lain.. da masok citer lain.. kenapa lah dgn aku ni... aku suka bercerita.. sbb tu aku wat blog yang membolehkan aku cter semua.. ape yang suka.. blog xsantek xpe.. yang penting ada motif dlm tu aku nak citer... wah wah wah..
suka suki je erk... hah aku nak citer pasal semlm la.. td baru aku tye Faz lagi.. masa otw nak tido kt surau JKR.. (aku kan kt prak kt sana.. sama je dgn si Faz tu...)

Faz: akak xd citer ke..
aku: ada.. ko taw x.. semalam aku majowk dgn sepet..
Faz: nape lak.. bukan smlm citer tgh bahagia ke..
aku: smlm ptg yg kita g mam kt Majlis tu.. aku da majok da... die minom ais..
Faz: nape kalo die minom ais.. ada efek ke..
aku; ntah erk.. yang aku taw die sesema n batok.. kalo minuim ais kan makin teruk.. wsau la aku...
Faz: kalo xteruk xpe la.. kalo melarat tu yang susah..
aku: tu yang aku wisau kan.. die da mcm tu da kt seminggu.. smlm kol aku batok2.. die sendiri ckp die   sebatang kera kt sana.... kalo aku xwsau kan ingt aku xsayang die...
Faz: da tu apa akak wat? akak majowk die xpujuk ke.. kalo kite dulu masa ad BF xd majok2.. mcm biasa je..
aku: ntah erk.. aku bukan nak majok.. tp kalo aku xwat.. kang die ingt aku main.. biar la.. manja2 sket.. kalo die xsuka.. cari lain yang xsuka majok.. senang je kan... (dari mulut lain dalam hati kata xnakkkk!!)
Faz: da okai lom ni.. die mmg xpujuk ke..
aku: da okai da.. tu yang ko kene tgk status FB aku... ehehe..(^-^) ntah.. die tu baik sgt la..
Faz: tol la kak.. hari2 kite dgr citer sepet tu.. kita dpt agak die dak baik.. tp xmcm menantu la.. kira akak untung la dapat sepet... die ley time akak.. sayang akak.. rugi kalo akak lepaskan die...
aku: iskh ko.. mcm kau lak yang bercinta dgn sepet... jeles taw.. tp tol lal Faz.. aku ad die sowg je.. nak sayang orang lain.. mmg xla.. sbb xd calon... ahahhaa...
Faz: kalo ada lain akak nak ke.. kite bagi akak "kak Din" nak x..
aku: ko da nape.. sepet je aku sayang.. I'm TAKEN.. ko ley la..
*"kak Din" tu PAP kt opis ni... baru je masok.. n agk nerdy la.. tu yang asik jd bahan je... cian Kak Din.. Sowi ye..

tapi yang penting skang ni.. aku sayangkan die n die sayangkan aku walaupown die kuat majowk.. ahahha.. padan muka die.. sape soh baik sgt n sape soh aku degil sgt.. bagus la tu.. mix and match... mmg sesuai...... nak kata aku angau pown ley gak la.. biar la.. ape aku nak malu (dlm hati tuhan je taw).. xpe la.. blog aku.. kan.. kan.. kan.. *ngee~~

No comments: