Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, February 23, 2011

!! R i s i k !!

hye everyone....
aku nak kongsi citer yang bahagia pasal diri aku ni.... bukan ape.. walau pown da agak lambat.... tp apa aku kisah.. nak citer gak.. nak citer gak.. nak citer gak... ehehhe... meh cni aku ceciter yang aku nak citer sgt tu..

pada satu petang yang damai.. aku da berdebar2 da... makan xkenyang.. (ye la sbb aku xmkn..) mak aku pown da gabra... al-maklumlah ni for the first time in my family big event ni berlaku.. so excited + nervous = gabra.... xpe la.. yang aku harapkan janji semua nya berjalan lancar.. pada 5.Feb.2011 petang.. aku telah di"risik" oleh bf aku... family die dtg umah.. mcm xcaya je waktu tu.. mmg aku nervous time tu.. tp bila dia ad kt sebelah aku... alhamdulillah aku kembali tenang.. semua nye berjalan lancar... (saje nak manja2 dgn die.....) aku agak terperanjat bila die ckp ajak tunang.. aku cluless... xmampu berkata apa2... yang aku taw.. tol ke die ni nak seyes... bukan aku xna.. aku nak.. tp aku terperanjat sbb mcm cepat sgt.. (pada mula nya aku pikir mcm tu) tp bila dipikirkan balik aku rasa bertuah sgt yang die mmg seyes dgn aku... aku xjangka sesgt... alhamdulillah syukur jika ini ketentuan yang ko berikan pada ku Ya Allah.... mudah2an hubungan kami kekal hingga ke anak cucu... cewah....... (^_^)

aku pown skang ley ckp makin sayang kt die.. aku xberani nak lebih2 tkot2 xjadi lak.. tp bila da sah aku ada ikatan walau pown risik.. aku berani nak sayang die lebih... aku tkot aku xmampu nak bahagia kan die.. tu je sbb aku tkot.. adalah citer dulu kala.. aku kene tipu n sebab tu la aku susah nak percaya laki lepas pengalaman lalu.. kira aku ni serik la... nak becinta lagi.. kene tipu je... dulu aku muda sgt baru pas abes skola..
aku nak ckp kt die yang aku sayang die sgt2.....tol ni seyes.. sayang sgt... sepanjang majlis tu berlangsung.. aku dok je sebelah die.. eeheh.. die lepak kt dapur dgn aku skali.. family die yang berbincang kt depan dgn mak n family aku yang lain... masa turn aku.. Pok De aku xd g Pulau Besar.. so.. xdpt la die jumpa pok de aku lagi.. mebi next time la masa akak aku tunang.... jadi pak ndak belah mak je yang ad... xkisah la... xkan nak paksa2 orang lak kan... mak aku masak mee siam goreng n ayam goreng.. byk gak la mknn yang tersedia... tp aku xjamah pown.. nervous sgt waktu tu... mcm xcaya je kan.. ad sape2 yang cubit pipi aku x... nak rase tol x... (tp waktu kejadian berlaku la...) =) aku ad gak bagi die buah.. kek coklat n kain pelekat... tp aku xsempat nak amek gmbr.. xpela.. tunggu tunang kang.. semua pic aku post dlm blog.. dulik ape aku.. blog aku kan sayang... ehehhe... aku dapat kain baju kurung... u know what.. for the first time... aku dapat baju kurung warna kuning... taw je la kan.. baju aku majority biru and purple... tetibe dapat kuning.. okai la tu... kalerful sket baju aku... kalo x... biru purple biru purple biru purple lagi... cantek... wah xsabar nak hantar g jahit baju tu... nak pakai wat raya ke.. wat tunang ke... xkisah la.. janji aku da ad baju wane kuning...... huhuh... thanx B...

ni la kain yang aku dapat...... santek kan...
\
cincin risik di jari manis ku....

!! sayang saranghae aishiteru !!

No comments: