Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Monday, January 24, 2011

!! 25.12.2010 !!

pada tarikh di atas la dengan bahagia dan jaya nya kau berjalan ke SEGAMAT ke rumah atok sedara aku kt Felda Palong Timur 02... punya la besar setiap sat felda.. Fuuhhhh dasat gela aku g sana.. aku g sana dgn family aku + dgn sedara mara kampung ku.. ala2 rombongan Cik Kiah ke Kuala Lumpur tu.... kira atok Mat Noor aku jemput semua kaum kerabat die yang ad kt BP la especially orang Parit Bilal.... gah gitu.. walau pown g naik bus skola.. (sanggup tu sewa bus)....nail ramai2 bayar ramai gak.. tak ada free2 k.. kuikuikui...

kira penuh la satu bas tu... punya la lalu jalan jauh.. ye la kalau jalan dalam orang2 tua tu semua kang melatah2 menjerit2... ad gak kang yang pitam sebab laluan nya berbukit-bukau.... so bila lalu jalan luar tu tak adalah dasat sgt cuma jauh je la... dalam 4 jam.. Felda Palong ni besar... semua felda tu bersempadan antara 3 negeri iaitu.. N9.. Johor dan Pahang.... ntah la.. aku pown tak reti nak describe mcm ne nak keluasan felda tu.. mcm biasa la yang pegi tu semua sedara mara.. so... bising la bas tu.. ketua rombongan lak atok sedara aku ag sowg... Atok Umor @ Syed Alwi... nama nak gempak atok aku sowg ni.. die mmg kecoh.. nak2 kalo dengan mak aku.... ad je yang die mnta... dulu ad sekali jual Aquarium 5 kaki pada die.. siap dgn ikan lak tu... hah kan aku da melalut...

okai lah... sempena jemputan Majlis Kahwin tu.... semua anak dara dari pelosok mana semua kua.. kalao yassin ke marhaban tak lak aku nmpk muka diowg.. yang paling kau stress... yang bawah umur aku paling bergaya.. matured gela.... sentap aku.. diowg masih skola aku ingatkan da keje.... gela... matured sgt pown payah gak.. susah nak market... baik muka ala2 babyface mcm aku.. aku ingat nak bergaya.. tp tak reti so aku bergaya ala2 aku.. simple je.. akak aku lagi la... da mcm adik aku.. aku jd akak.. (da biasa da mcm tu...) sebabnya aku lebih besar dari akak aku... pedulik hape aku... yang penting kami adik beradik hepi... mak kami pown hepi gak.....

ni la aku dgn kakak aku...

No comments: