Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Monday, January 17, 2011

!! jom tengok KHURAFAT !!!!!!

hah... aku nak citer ni.... ritu (jumaat) aku off to Melaka nak jumpa advisor aku.... da tu lepak la sekali dgn bf aku g tgk wayang reramai dengan member die.... ktowg tgk KHURAFAT... mmg gela cter ni... dlm byk2 cter hantu.. citer ni la yg paling menghantui aku... satu mlm tak boleh tidor bai....seram sejuk aku mlm tu...


aku tak ingat dok seat bape.. tp yang pasti tgh2... mmg sesape yang nak tgk citer ni... jgn lupa baca arahan kt bawah poster tu.. alah yang pasal PERHATIAN KEPADA IBU MENGANDUNG DAN SAKIT JANTUNG... tak boleh tgk citer tu... mmg tol la.. da aku rasa mcm tgk citer hantu 3D lak... mampos je erk... mmg aku tkot tgk cter tu... best mmg best.... jalan citer yang menarik... dan SUNGGUH MENYERAMKAN!!!!!

aku tgk kt wayang DP.. penuh gak la satu panggung.. kecoh mmg kecoh... ktowg dok sebaris beramai.... tu mmg kompem kecoh..... iskh.. tak dapat la aku bayang kan kalu citer tu betol2 berlaku.... tak sanggup tak sanggup..... minta2 dijauhkan..... aku rasa sape yang tak bape berani mcm aku ni tak yah la tgk citer tu.... tkot jadi mcm aku... hantu tu mcm real je... 

member bf aku lagi best...."nasib baik dia wat citer hantu hospital... kalau wat citer hantu kilang......." da sudah... diowg tu keje da la ikot shift.. kang something happen kang... aku terselamat... kuangkuangkuang.... yang penting aku mmg takot tgk citer tu... aku ley tabik spring la kt citer KHURAFAT tu sebab mmg best gela... mane nak tumpahnya kuah kalau tak ke nasik.. ye kan.....

selamat la kowg menonton.. tgk midnight jgn sampai tidor kt wayang lak.... tak sempat la nak wat wayang dalam wayang bila da tgk KHURAFAT.... ahahahha.....


!! SELAMAT MENONTON !!


No comments: