Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Saturday, July 24, 2010

!! Just six of us !!

erm.. for the last two week until yesterday and onward.. aku akan make sure kan yang kami akan keluar ag... all the ORCHARD SQUARE MANSION are together2 going out for the first time.. since we were here about one year ago... ye la.. dulu dok umah sewa ngn dak2 insurans.. xpenah ktowg kua same2.. diowg asik ngn dunia insurans diowg je.. aku pown xheran na kua ngn diowg.. diowg ingt aku ni ape.. na lyn sgt diowg tu.. bak kata owg.. biar kita malu dr kite membodohkan diri sendiri.. (A.A.K)..

thanx god ble diowg decide nak kua umah... walau pown secara mendadak... agak stress la ble diowg kua tanpa gtaw notis 24 jam... erm.. xpela.. janji skang da ad pengganti walau pown seowg.. sepatotnye.. 7 owg.. tp cukup la 6 owg,.. okai la tu... ape lak cter pasal mende yg da berlaku... sengal gak aku ni... ehehehhe... aku na cter mende lain sebenarnye... cternye sebeno nye mcm ni.. ktowg baru dpt housemate baru yg menggantikan dak insurans tu.. yg msok nye dak merketing.. name nye AYU... before this, ktowg xpenah nak kua same ngn dak umah... (dak insurans).. tp sejak ayu masok.. rajin gak la kami kua bersama2..

ye la.. mcm2 tempat ktowg g.. g jalan2 cari makan... g jln2 main bowlink... tp salu ka g makan... xkisah2 mane2 pown.. jnnj kami g mkn.. ehehhe... besh gak la.. 6 owg naik satu kete.. kete kelisa.. kete ayu.. kalau dulu ktowg kua.. ktowg jln kaki je.. dr OSM lalu ke Jonker Walk then sampi la DP & MP... da tu... jalan2 ag... meriah la. xkisah janji HAPPY...

 aku dpt 100 =)

!! SELAMAT BERSATU !!