Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Sunday, July 11, 2010

!! my F.I.N.A.L year !!

wah-wah-wah!! da start ghupenye ye sem baru.. aku mcm x caya je.. ye la.. aku dpt cuti 2 minggu je kt umah.. x sempat nak DIET or GEMOWK kan badan.. ape la.. nsb baik niat aku g intersesi separa ikhlas membuah kan hasil yg lumayan.... x sia2 aku pegi kampus balik hari semata2 nak g  amek exam je.. (excited nak cuti sebenonye).... walau pown aku tyto dlm exam.. aku x berharap untuk dpt keputusan yg cemerlang.. + ngn tulisan yg mcm cacing kerawit... nasib la PUAN SITI NORMAH AWANG TUAH pham tulisan aku... (thanx puan)...

actually aku start alek MELAKA last week... adla beberapa kelas yg da start n beberapa class gak yg aku TUANG.. hehehhe... baru 1st week.. (aku baru nak warm-up tok sem baru...) al-maklumlah aku da lama cuti (walau pown 2 minggu).. perasaan cuti sem yg ciput tu masih terasa.... CEWAH!! bukan nya ape.. aku cuma x ley na buang tabiat lama aku.. aku kan suka ponteng class.. nsb abik aku x kene BAR~~ mati je kalo kene bar.. mati kne marah ngn mak... ermm... sem ni aku ad niat baru.. base la.. setiap sem ad niat baru.. bukan azam baru... @ bukan TUAN AZZAM... ehehhe..
aku excited g class last week coz aku mencari junior yg nak beli buku aku part 4..  (1st time sepanjang aku belajar dr dip ke degree aku beli buku teks...) terime je la... tu yg berkobar aku nak JUAL buku.. aku lebih suka meng"applikasi"kan teori yg aku blaja dr tgk buku teks... esok ad class tgh hari n petang.. nasib baik aku dpt tgk FINAL WC.. kalo X.. xbangon aku g class... xdulik.. aku xsuka SOTONG yg meramalkan games yg berlangsung... aku tetap ngn GERMAN n NETHERLANDS... (apa aku kisah)...

masalah ag satu.. rumate aku ZT.. die tgh kompius na tyto ke main games.. ye la esok class die pg.. 8.30 pg.. aku 12.30 tghari... tu yg aku X wsau sgt... die wsaw x tentu pasal... ntah la.. sian lak aku tgk minah tu... awl2 sem ag aku da x alek BP... mak n akak aku serta AJIE dtg melaka.. suka la aku.. ape lak xsuka.. mak aku tu da la susah na kua umah apetah ag nak berjalan jauh ke MELAKA.. (2 jam je kot).. xpe la.. aku pham mak aku yg cumel mmg begitu.. I just hope that I can give the very best of me in this final year.. it wouldn't take much times if I just believe in myself that I can do it.. (GAMBATE!!!!!!!)

!! ENJOY THE LAST JOURNEY OF STUDENT LIFE IN DEGREE AT KBM !!

No comments: