Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, May 4, 2011

!! viva vs thesis !!

aku ingt bila da praktikal da hujung sem da relax sket.. x pulak aku terpk yang di penghujung jalan nak abes degree ni byk keje nak kene buat... aku ni pulak jenis yang last minit... nasib baik kali ni aku diPAKSA tok siapkan awl2 oleh SEPET... nasib baik skang ad die.. die la yang byk tolong aku siapkan thesis ni.. kalo die x desak aku tok siapkan... mesti skang aku tgh terkial2 nak siapkan semua dalam masa satu hari.. ye la... mane x nye.. esok last date nak antr full report pada lecturer and KP... nasib baik lecturer aku MADAM RACHEL baik orang nya.. second examiner aku pown ley tahan baik... sbb diowg x nak hardcover seperti yang tertakluk dalam practicum tu... wah lega rasanya.... aku dak pk duit lagi... SEPET ckp satu hardcover dlm RM 35.00.. kalo dua da berganda harganya... baru hardcover je x masok lagi dgn report2 aku yang sebanyak 70 pages.... mampus tok buat 2 set lak tu.... 

masa mula2 dapat msg dr MADAM ckp 21hb APRIL ni present aku da xsenang duduk... kawan2 aku zeqhty and amy ley erk ckp nak tyto.. aku yang stress terus berjaga satu mlm tgk ape yang ptot aku ley wat.. present hari khamis.. aku lepak Melaka hari senin pagi.... x pernah aku baik sebegini.. stay all out kt library.. tetibe petang rabu dlm kul 6.30 ptg dapat mas dari MADAM " sori presentation 2moro is cancelled.. the new dates r either 27 april or 3 may.. unexpected prob.."aku punya la suka.. tu yang aku pending sampai x wat report.. terus je aku gerak balik BP... malas nak stay lama2 kt sana.. tumpang umah orang kan... then next VIVA aku pada 27hb.APRIL.. Madam wat awl sbb kak IDA.. kakak kelas aku nak wat persiapan tok kawen.. die risik je pastu terus nikah... best kan... pas setel VIVA.. kami diberi masa selama beberapa hari tok ciapkan full report setelah dikomplen masa presentation tu... so.. sok adalah last day aku akan mengadap thesis aku.. dapat markah separuh pown cukup lah... janji aku lulus.. xmo aku repeat2... minta2 dijauhkan...

tetibe kemarahan aku terserlah dek kerana aku lupa kene wat reflective paper tok gantikan HASTA LA VISTA.. sape punya idea la kene  wat karangan yang bangang... rasa macam kanak2 ribena da... "ceritakan pengalaman anda belajar di KBM" 2000 words.. gela ke hape... nak aku citer ape.. pengalaman tersangkut dlm lift... kene naik tangga samapi tingkat 14 sbb lift full.... kalo nak merapu ley je.. tp nak in english.. mmg terhad la bahasa aku... aku BM pown fail lagi maw bahasa bombastik.... x mungkin kot.... xpe la.. yang penting aku try wat yang terbaik tok menggantikan karangan aku waktu sekolah rendah dulu...



No comments: