Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Wednesday, May 4, 2011

!! 1.MEI.2011 !!

meh sini nak habaq mai ni... ritu dalam kalut malut aku nak siapkan thesis.. sempat gak aku berjalan g Air Terjun Gunung Ledang mandi manda.. sakan noo aku kt sana.. semua family belah mak aku pegi.. yang x ada cuma adik2 aku IERA & IJAL sbb diowg ada wedding kakak sepupu diowg kt ULU TIRAM... yang sangkut ikot ktowg AJIE... lain2 yang x ada AUS and PAK NDAk coz masing2 ada hal bola yang perlu disettlekan.... tp kali ni berlainan sket sbb aku bawa SEPET kesayanganku dan kakak aku bawa tunang die.. kire sporting gak la diowg ni.. aku g mesti la dgn SEPET.. naik kete die.. dalam kete tu ada aku. die. kakak dan tunang akak serta ajie... tersangkut lak dak kecik ni.. baru nak romantik2 dlm kete....

kami bertolak dalam pukul 8 lebih.. (pagi taw bukan malam) semua sekali ada dlm 5 buah kereta yang kesemuanya penuh.... mak aku biasalah mane leh x bawa mknan.. masing2 bawa mknan tok dimakan beramai-ramai.. paling penting sekali nasi.. family aku bukan reti bawa nugget ke sosej ke.. nanti lapa.. alang kepalang baik bawa mknn berat terus... mcm2 lauk diowg bawa... ktowg sampai dulu.. so ktowg yang pilih tempat.. x nak tinggi sgt dan x nak rendah sgt.. ye la bawa orang tua dan kanak2 so tempatnye kenalah yang berpatutan...... Ajie sampai2 je mcm teruja sbb x pernah pegi mandi air terjun..... bila da berani nak main air.. sampai nak balik pown x naik2... sama je dgn SEPET... nasib baik ada die ley jaga AJIE... aku pown xlepaskan peluang tok main air.. aku mmg suka bab2 main air ni..... mmg x hengat dunia punya... air nye pown sejuk.. tp sempit la sbb ramai sgt.. yela kan cuti HARI PEKERJA bersamaan I.MEI.2011... penuh owg kt situ...

 ni kt Air Terjun tgh mandi-manda

pas mandi2.. kami semua ciap2 nak ke bandar tangkak nak skodeng kain... sukalah mak cik2 aku tu... yang penat aku sbb menunggu... aku bukan join sgt diowg pilih kain.... kain aku pown "die" yang pilihkan.... santek... kalo aku... semua warne biru aku kata santek.. tu yang payah... banyak gak la mak aku borong.... habis semua kedai kain ktowg semua masuk.. secara beramai-ramai ye... bukan family aku je tp family lain yang td g air terjun pown singgah kt sana... mmg pack la waktu tu.. sgt pack.... xpela... janji aku bersama SEPET.... cumel sgt waktu tu.. jalan2 cari selendang tp xd yang aku cari.. penat je.. aku mmg nak selendang tu tp xd lak..... xpela xd rezeki.. aku ingt nak wat koleksi nti senang nak pakai wat jalan2 ke.. wat g keje ke nti... habis tu kami semua gerak ke TANJUNG... ni da masuk area umah SEPET da.. dia kan dok Tanjung Agas..... lepak kt Tanjung da maghrib... makan la kt sana.. da lapar punya pasal.... bedal je la ape yang ada..... 

ni kt TANGKAK...

tp pengalaman tu mmg best.. dapat gak aku release tension jap pasal thesis... dan makin merapatkan hubungan kekeluargaan antara kami.. paling penting SEPET dan ABG IS dapat terima family ktowg seadanya... nti nak pegi lagi tp stay 1 mlm kt air terjun Kota Tinggi lak.... ni yang best ni.. bercuti @ family day... aku okai je.. tp tataw lak SEPET.. tkot die ada keje dan x dapat join.. sedih la aku... baru nak manja2... cewah.. kemain lagi aku ni....

 sayang kamo ♥♥♥♥♥





No comments: