Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, April 12, 2011

!! s u k a !!

dari kiri: SEUNGRI, GD, TAEYANG, DAESUNG,T.O.P


wah.. diam xdiam.. big bang da buat come back... mcm xcaya je.. lama da aku tunggu.... akhirnya keluar gak album mereka yang ke4 walaupown mini album... aku taw da terlambat... tp disebabkan aku tgh angau lagu -LOVE SONG- BIG BANG... sape lagik kan.. kan tgh citer pasal BB... wah angau jap dgr T.O.P nyanyi.... yang penting.. TAEYANG oppa makin hensem seperti dulu.... aku masih setia pada Taeyang oppa... yang lain base2 je walaupown aku suka..... imej lebih matang.... dan dalam tayangan video "CAFE" nape muka GD nmpk sgt yang die mcm pakai eyeshadow.. xpe la... janji GD masih cumal n manja.... ehhehe.. wah excited punya pasal.. aku pown ter"join" countdown tok release album... yang macam pernah aku buat pada album FAIZAL TAHIR... tp kan.. akhir2 ni aku ad nits sorang dak AF yang senyuman die mcm TY... AFIF kalo xsilap.... wah nti aku tunjukkan..... cumel sgt lak aku tgk AFIF versi Melayu.... TY versi Korea mmg cumel.. wah imej lebih kurang je diowg ni..... Imej yang aku suka.. KEMAS... tu je nape aku gila kt TY.. nak2 dalam video clip "KOE WO KIKASETE" Jepun version... cumelnye bila die pakai KOT... bisa gugur jantung melihat ke"KEMAS"an die selain daripada sepet... dmasing2 senyum cumel je.... xnmpk mata... wah bestnye...... 

TAEYANG VS AFIF

1 comment:

kechixx said...

weh...lama tak gosip BB ngan ko!;)

rindu!;)