Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, May 5, 2011

!! coretan pagi !!

morning everyone..

aku harap pagi2 ni mood korang semua baik.. mcm mood aku ni hah... bukan apa.. kalo ley aku nak setel kan semua report aku rini walau pown ad yang x sign lagi.. pedulik hape aku.. jnji aku antr.. bukan aku nak siapkan report setakat melepaskan batuk di tangga... aku dah g da opis nak minta sign tp boss aku x ada... soh kne la aku bersabar... nak wat mcm ne kan... skang ni aku kt MELAKA.. bru 5 minit aku smpi terus je on9.. nak post kan citer.. base la amek mood dulu baru tgk report...

aku cuma nak komplen sket pasal reflective paper.. kalo aku taw sape pny idea.. mmg m**i aku kejekan.. stress siot.. baik wat jamuan dari wat karangan mcm kanak2 ribena.. die ingt aku ni ape... dgn thesis x hantar lagi.. da kene wat karangan tu la.... tajuk x ley blah langsung.. "PENGALAMAN ANDA SEPANJANG ANDA BELAJAR DI MELAKA?" ntah pape ntah tajuk paling bangang nak 2000 words.. pecah pale aku... smlm gak aku struggle nak siapkan mende alah bangang ni.. terpaksa la.. x nak aku naik Melaka lagi.. byk pakai duit woo.. ni pown nasib baik aku x kene buat hardcover.... kawan aku ZANA lagi best... tiga2 antr CD je.. x payah print.. kalo lah aku dapat peluang tu kan bagus.. (tu la aku... da bg betis nak peha..) kira da untung la x payah hardcover.. lagi maw kecoh...

skang ni aku tgh tgu kawan2 aku.. AMY and ZEQHTY... Amy o.t.w kot... Zt kt umah lagi sangkut.. stress pendrive x ley buka and lappy rosak... dalam saat genting ni pulak la semua kene virus.... kalo kene virus baik kang.. lagi x hengat nak wat thesis... (virus cinta).. wah gitu erk.... xpela.. dengan penuh harapan aku menanti tok pint report aku.... so kene la aku tgu salah sowg dr mereka.... yang penting.. rini gak aku nak semua report tu.. x nak da aku pening2 kan pala lagi.... yang aku nti.... balik je BP aku nak start cari keje.. promoter pown x pe la.. janji ada income... x adalah aku masih mengaharapkan duit mak aku.. sian dia.. akak aku pown da dapat keje baru.. gaji die UP sket dr gaji dulu.. Alhamdulillah... mudah2an.. rezeki keluarga kami makin bertambah dan dipermudahkan aku tok dapat keje...~Amin~

No comments: