Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, April 7, 2011

!! Dilema Perasaan !!




menjelang hari2 terakhir aku kt JKR ni.. mcm sedih je rasenye.... xmampu nak tahan  perasaan... ye la.. diam xdiam da 5 bulan aku kt prak kt sini... da rase mcm keje kt sini da.. da sebati.. kalau lah aku dapat keje kt JKR.. sambung keje kt sini.. kan bagus.... eheheh =) untung2 habis prak terus dapat kerja... walaupown byk pengalaman yang aku dapat... tp makin byk dan makin tebal lah aku nak wat thesis... mcm2 aku kene letak... nak xnak.. aku kene la wat yang terbaik... tok dapat markah yang baik... ne taw alhamdulillah aku punya thesis diterima.... nak present slide xciap... ne xnya.... report pown xciap lagi.. aku sendiri bagi tempoh pada diri aku seminggu tok ciapkan report.... aku xdulik "BY HOOK OR BY CROOK" aku nak ciapkan report aku hujung minggu ni.. terpaksalah aku lepaskan hari yang indah pada hari Ahad tu kerana satu family aku akan ke MELAKA.. berjalan2.. aku nama je dok MELAKA tp bukan taw jalan pown.. tu la salah satu kelemahan aku.. aku mmg sukar sgt nak ingt nama jalan..... kalo tunjuk direction on the dot ley..(kt tempat yang aku taw la..) tp kalo dlm msg.. harapan.. xd mkne aku nak taip dalam msg.... hampeh je.. lagi hampeh aku berkorban tok x g ke MELAKA sbb cian kan si kecik tu.. die nak ikot gak.. jd kalau aku tinggal... die ley ikot.. biarlah die ikot "budak baru nak hidup" tu ungkapan yang sering bermain di gegendang telinga kami setiap kali AJIE dibuli oleh kakak-kakaknya.... Abg Ngah baik xpernah kacau si kecik.. die syg kot kt adik die.. ehhehe... kekdg... family besar adik-beradik ramai pown bestkan..... dapat tgk mcm2 perangai..... mane x nye.... kalo sorang da 5 6 pernagai.. ni kan pulak 5 6 orang.. bape lak peranagi yang ada dlm satu rumah..... yang kesian mak bapak la.... ntah erk da tataw nak citer ape... td sangkut jap tgk pesbuk.... masuk balik kt blog lupa lak..... xpe la.. next time aku ad idea aku citer la ape yang aku nak citer {usop wilcha: cecite cecite} xnak citer kita bako je... xdulik.. cumel je pernagai.... sebut cumel.. teringt lak kt someone.. tu la dak cumel aku sowg tu... ape die wat erk? (mesti la tgh keje) ape punye soklan sengal la aku tye erk.... hah ni ada satu citer.... aku naik je opis td... kakak2 opis dok cari aku.. segan aku... aku patotnye abes minngu depan senin tp diowg soh abes kan minggu depan gak tp hari jumaat.. aku kene pk 2 3 kali.. ye la aku nak ciapkan report n thesis aku.. mapus je kalo xciap... dimanakah kan ku cari idea.. yang hebat dan lebat tok wat report.... (arghhhhh wendunye kt SEPET...) ntah erk.. skang aku menaip pown pala da ke laut ingt someone... so, better stop before it's getting worst.... pape je la ADDE.. blog ko.. bukan blog orang lain.. ehehehe =)


No comments: