Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, April 5, 2011

!! Menyusahkan tol la !!

stress taw x... nak minta keje online pown payah.... tu la kalo da maju sgt... lurus bendul je aku tgk teknologi ni.... geram tol aku... menyirap je.... mcm air sirap limau ais...(perghh.. sedap tu..).. bukan xna bg intro nak post blog.. tp tgh geram.. geram aku geram....!! aish... ape lah salahnya.. ketika jari jemari ku tgh ligat nak menaip cari keje... bg la aku peluang.. payah tol.. bukan nak mengeluh tp tu la antara keluhan perasaan yang tak berapa baik keadaan nya.... aku cuma nak isi bornag keje online... aku tekan "Pengurusan Sumber Manusia" bila dipaparkan.... diletaknya aku amek course "Sains dan Pengurusan Sumber Tumbuhan" tahun bila lak aku belajar subjek tu... tu la... teknologi yang dibanggakan sangat.. dapat memudahkan keje.. mmg tol tak dibafikan.. tp minor of the cases starting form tech.... tp bila orang2 resist nak adapt changes of tech.. bising tp pending... taw x... teknologi ni LURUS BENDUL...

nak canggih sangat.. akhirnya merosakkan kaum kerabat sendiri dengan letupan nuklear.... biarlah guna arang batu or petroleum yang mahal.. dari merosakkan generasi yang akan dtg... duit kerajaan byk2 ne... guna la arang batu.. poyo.. nak jimat.... nuklear lom meletup ko da mati tua... yang tinggal... generasi Y... anak2 cucu aku... bodoh.... nak buat yang murah.. duit lebih nak buat ape.. antr bini g BOTOX.. abes kan duit dgn bina beribu kelab hiburan tok menarik minat pelancong... mat2 dan minah2 saleh tu da biasa da buat maksiat.. yang sibuk nak galakkan maksiat dlm Malaysia buat ape.. nak jadi mcm Acheh... Tsunami melanda sbb perkara buruk yang dilakukan... aku cakap ni bukan pro atau con mane2 pihak.. ni yang terpikir bila aku marah sgt pada teknologi yang menyusahkan @ LB..... iskh... stress sokmo aku gini deh.....


2 comments:

mzzenma said...

wehweh rilek rilek...gile mrah u neyh..
jom g mnom air kepala bg sjuk sket hehe
pehal neyh long?? nnt bila diorg dah bina club mlm tuh kita g bako je...BAKO JE!!!

Mrs. Lotfi said...

tgh marah.. semua keluar.... kite poco-poco dulu bagi cool baru kite BAKO... tension isi borang online je.... ehehehe....