Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Tuesday, February 14, 2012

Convocation 26102011

errmmm.. walaupun dah lambat nak post...aku pst gak... yela bz sgt la kan.. (tangan di bahu mata ke atas).... ehehhe..... aku konvo tahun ni kt DATC.. bangunan baru kt UiTM, Shah Alam...selamat gak la aku sampai sana awal.. xmcm dlu dengan sesatnya.. kua umah awl seawal pukul 5.30 pagi dr putrajaya... sesat punya pasal pukul 7.30 aku sampai sana... nasib baik kt Dewan Sri Budiman... aku da taw... xd la sesat lama... cuma payah nak cari parking jela.... kali ni aku konvo berbeza... aku pegi dengan tunang aku dan family aku yang lain termasuk future brother in law aku.... ehhehe =) akak sepupu aku xdpt nak antr ke sana.. dia ad anak kecik.. so husband die je tunjukkan jalan pada kami... ktowang naik satu kete je... tu pun tunang aku yang bawa....

nak jadikan citer.... excited punya pasal... pukul 3 ptg da siap2 nak ke putrajaya...sekali tunang aku dtg pukul 7 lebih... die xdapat balik keje awl... terpaksalah die drive dari JB ke BP then rehat jap gerak ke PUTRAJAYA... satu hal tunang aku ni.. die xsuka orang lain bawa kete die... tu la rete yang paling dia sayang..... jadi die sanggup penat2 drive kete die..... dalam pukul 1 lebih gak la kami sampai sana.... sian aku tgk die... sok pagi da bangun nak ke konvo.... yela.. harapkan tunang la.. ayah da xd... kalo ayah ad... mesti ayah bangga...."Ayah adik da habis belajar....." tp sebelum berangkat ke umah kakak sepupu aku... aku sinngah kubur dlu pagi tu.... gtaw ayah aku nak g konvo.... ayah aku mesti bangga....

dan dengan selamatnya aku menamatkan pengajian "BBA (HONS) HUMAN RESOURCE MANAGEMENT".... maka dengan itu... berubah la status aku.... aku skang degree holder.. wah bangganya aku... ini semua investment tok family aku yang tersayang dan aku mempertaruhkan masa depan aku untuk semua ini... insya allah semua berbaloi-baloi....



"SELAMAT BERGRADUASI"

No comments: