Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, October 6, 2011

kenagan dulu....

dah lama dah mende ni berlaku.. kira2 5 bulan lepas.. alah ayng aku x sempat nak citer kt korang time aku tunang.. tgk blog dah tau.. dah dekat setahun aku xupdate... wendu?? mmg aku wendu gela kt blog aku..tmpt aku luahkan perasaan.... ehehhehe... lama aku x cotcet dlm ni... ni hah.. sebenarnya aku nak citer pasal time tunang.. lagi sebulan nak nikah.. batu update status tunang.... sengal kan aku ni...xpela.. career women mcm aku ni.. madang je bz nye.... hah career women??? mesti korang ingt aku dah keje kan.. jeng.. jeng.. jeng... tu tunggu episod yang akan dtg...

nak habaq mai ni hah.... (style sebijik mcm minah kepoh..) aku ni ikat tanda 21.MEI.2011... dan i/allah nak nikahnya 11.11.2011... hari jumaat... x lama lagi dah.. lebih kurang sebulan je... semua persiapan xciap lagi.. xsempat la... (nanti aku citer episod career women??) so, di kesempatan ini, aku nak la ceciter sket pasal majlis pertunangan aku degn sepet... mcm x caya je.. couple 6 bulan.. ktorang tunang, genapsetahun couple.. ktowg nikah... semuanya ckup2 setahun.... xpela.. alhamdulillah... semua jodoh yang telah ditetapkan oleh ALLAH S.W.T tok kami berdua...

majlisnya simple je... family die dtg umah aku dgn rombongan lebih kurang 30 orang... hantaran 7 balas 16... 16?? gela kentang aku balas 16 dulang..ehehhe.. bukan ape.. tu semua rezeki.. jiran2 sedara mara aku bagi tok wat hantaran... tu yang sampainya ke 16 dulang... cincin. mak dia ynag sarungkan kt jari aku... time gedik aku sampai... aku asik ketawa je.. pd hal dlm hati.. tuhan je yang taw.... sekelip mata dah jadi tunag orang.. dugaan paling berat masa tunang la.. aku pun x ketinggalan nak merasai dugaan tu...

da lama x update blog ni... tu la xbyk mende aku nak citer... nti la kalo ingt aku citer la... korang tgk la pic bwh tu.. pic masa tunang.. dan.. persoalannye.... cantik x aku???? lain kan muka... (jawab lepas tgk pic nye ye...)



ALHAMDULILLAH.. SEMUANYA BERJALAN DENGAN LANCAR... =)

No comments: