Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Sunday, June 26, 2011

!! Hari Ibu !!

walaupun dah lama berlalu.... aku tetap nak post kan citer ni.... pedulik hape aku... blog aku..  ehehhe... xde lah.... saje je... ni hah.. aku nak baru nak post citer pasal hari ibu bila hari bapa pun dah lama berlalu.. MAHARAJA LAWAK pun dah final....



hari ibu tahun ni sambut simple2 je.. nanti airmata mak ton kesayangan korang berjurai berguguran..... dia kan sensitip gak.. sama mcm aku..... "mak  comel anak kiut" sama la dgn maksud " bapak borek anak rintik".. wah bangga jap ada mak comel... hari tu mcm biasa... lepas balik dari kubur arwah ayah.. kami pegi bekpes... alah dgn kaki bukit je.. kt area taman aku gak.... mlm tu dah rancang baik punya!! ajie dgn iera buat kad... aku kumpul  duit... eyh silap silap... maap..  maap.. maap (mcm nabil dlm maharaja lawak..) aku tolong kumpul duit je.. aku xd duit.. biasa penanam anggur tegar... aku lah tu... antara yang paling berjaya.... mcm "saya menang motor.. time kasih power root".. 


masa tgh mkn tu la.. aku, kak no (kakak aku) dgn iera (adik aku) dah bagi hint sket punya santek dah.. tp adik aku ajie.. ley pending... die kata nanti.. smpai mak aku dah nmpk dah kad yang die buat letak dlm baju die.. sengal tol la adik aku sorang... abg nagh tgh syiok membuta kt umah... kitorg pun bagi la kad tu.... errmmm.. taw je.. mak ton korang dah berjurai air mata... terharu la.. adik aku paling kecik darjah 1 buat kad hari ibu tok die... dah sudah mkn.. ktorg pun pegi PERDANA @TAMAN BUKIT PERDANA taman sebelah... sebenarnya nama taman tu ..... shortform panggil perdana je...pefi beli kek duit hasil yang aku kumpul... masa tu mak aku masih xdpt tangkap lagi taw.. sampai lah dah sampai rumah..... Ajie ckp ""beli kek tok mak kitorg la".... payah tol la dapat adik mcm tu....



kitorg makan kek tu kt rumah MAK KAMAL..... makan la ramai2... sempat gak la rakan video... kalau ada lagi... jap lagi aku upload....so hari ibu tahun ni kitorg bagi kek dgn kad ucapan je..... buat simple2 je.. tu pun mak ton kesayangan korg dah touching2...eeheheh.. anyway mak dan mak kamal.... 



!! SELAMAT HARI IBU !!

No comments: