Voting

My Anniversary

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

!! A.d.s !!

Thursday, October 6, 2011

supriseeee......!!

besday aku jatuh pada hari ahad.. bape shawal ntah aku x hingat.. yang aku hengat.. nak sgt jumpa tunang aku.. sampai g raya umah pak nagh akupun xnak.. ye la.. aku dengan tunang aku jumpa sebulan sekali... die bukan keje kt area muar or bp... tp kt jb.. SAJ,JB.. (SAJ tu syarikat air johor).. tu yang aku excited nak jumpa... kebetulan.. ritu besday aku..tu yang aku nak celebrate dgn tunang aku for the first time.. dulu celebrate dgn kwn2..x pun dgn family... kali ni je lain.. besday dia?? hermm. besday sepet da lepas da.. die sama mcm dgn mak aku... mak aku 18/7 dia 10/7.. jadi diorg tu mmg ngam... rapat je..

last2 waktu tu.. mak aku tanye sepet kt ne dah.. aku ckp jauh lagi.. dah mak aku paksa aku ikot g beraya umah pak ngah.... bukan jauh pun dekat dgn Nirwana kt Taman Soga... ngam2 balik dari rumah pak nagh.. sepet pun sampai.. tp masa tu mak cik2 dan pak cik2 aku beraya umah aku lak... pastu baru g umah mak ndak.... aku pun ape lagi.. aku kaut je sepet g umah mak ndak.. umah aku dia dah biasa.. ye la da hampir setahun kitorang kenal.. die tiap kali nak ajakdating mesti dtg umah jumpa mak... nak ajak aku kua.... wah gentle nye la hai... tunang sape la tu....

tetibe....
kt umah mak ndak aku dapat text dari BFF aku.. diorang ajak lepak kt BP MALL... pada hal mlm smlm ktowg dah g beraya dah sama2.. ehehe.. aku ckp la dgn diorang..aku bawa sepet.. diorang pun on... aku bukan apa.. nak BFF aku kenal sape tunang aku.. jd nti bila aku nak kua lepak or ngeteh... sepet dah kenal da... so.. tarak hal la... sbb sepet pun kaki lepak gak.. kalo cuti balik muar.. mau pukul 2 3 pagi baru balik rumah... standard la bujang.. okai la... balik pada citer td kan.. kwn aku kata jumpa pukul 5.30 ptg... aku dah sampai BP MALL diorg xd lagi.. aku jadi pelik lak... sbb.. sepanjang aku kenal diornag lebih 10 tahun... diorang x pernah mcm ni.. kalo yang lmbt tu madang aku atau ATAK... Miss Whatever kite tu...

dalam pukul 6 ptg la baru jumpa.. aku pun ingt lepak2 kosong je.. skali diorng ley kua kan kek.. terharu gelaaku.. da la da lama xcelebrate dgn diorg.. baru 1st time celebrate dgn tunang dah dpt suprise besday party... thanx kt uolsss... bebanyak ye.... time baru aku terasa besday kali ni.. aku last bachelor.. cewahh... pasni dah kawin... dgn sepet... mcm ne la aku ni erk.. sopan ke x.. pas kawin...??

bawah ni ha aku tunjuk kan suprise besday party.. degan muka aku hancur bacai... x mekap x ape.. aku ingt lepak biasa je.... siot erk korang...... love u so much my dearest......!!


thanx 4 the suprise party.....

No comments: